сряда, 14 април 2010 г.

Какво да правя?

Не ви ли се е случвало да си седите и да се чудите в мрачния дъждовен следобед: "Какво да правя сега?" Много наболял въпрос, особено ако точно в момента по някаква причина не искате да кърмите (и аз, като Буба Мара, най-често обичам да кърмя, макар не винаги).

Е, аз открих какво може да прави човек освен да кърми (и да шие с бод зад игла - аз това не го умея, мога само с бод пред игла, ама тогава не се получава шевица, а само дупки в плата; много интересно от арт-гледна точка, мисля скоро да организирам самостоятелна изложба на набодените от мен платове и материи по тая технология).

В мрачни скучни дни обичам да нервирам Шаманката (която напоследък се нарича Буба Мара, въпреки че нито е буба, нито - паспорта й го доказва! - мара). Нервирана, тя излъчва специални феромони, които затворени в шишенце, издържат до десет месеца и чудесно плашат бесни кучета по улиците.

Една малка доза, внимателно освободена (в голяма концентрация песовете мрат и това после ни носи лош имидж - все пак не е желателно живите същества наоколо ви да умират, само като ви подушат!), действа чудесно - всички бесни, небесни, улични и домашни кучета се разбягват настрана с подвити опашки, както и собствениците им, наистина, последните не си подвиват опашките, въпреки че съм чувала да се оплакват "Ударих си опашката", а никаква опашка не се вижда. Това явление ще изследваме в някой друг пост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар